Race träff Pite & 1års dag :)



Jepp det e på lördag :)
då ska ja å david fara dit å köra våran räser hahaha... våran familjebil kallar ja den för, för det e värsta familje bilen juh, fast med tonade rutor :) men det e snygg :)

Jepp så det blir pite hela lördagen, fårn cirka 10 på morgonen till sent på kvällen eller om man ska säga natten.. hehe hoppas bara det e fint väder så det inte regnar för fullt men vi får väl hålla tummarna helt enkelt :)
Å vi kommer ha med båda kamerorna, kommer bli skoj, älskar att fota, kanske inte så skoj med att fota bilar men ja tycker det e skoj att fota allt möjligt :) minnen vet ni :)


Plus att på lördag 5/5 så firar ja å david 1år ihop :) tänk vad tiden går fort :)
Vi bor ihop sen 8 eller 9 månader sen å sen e vi förlovade sen i december plus att vi ska ha ett barn i juli :)
Kan det bli mer underbart eller vad?? :)

Älskar dig dubben så grymt mycket sååå, du e min solstråle här i livet!
Utan dig vore ja ingenting, så glad att de blev vi två :)
Det kommer vara du å jag för alltid :)


jag å älsklingen för alltid :)



Våran älskling som ska komma till oss 7 juli :)



Så det blir att vara i pite hela lördag på våran 1års dag :) hahah
Lite roligt men men ja tycker det ska bli skoj, kanske inte alla som tycker att man ska fira sin 1års dag på en race träff men det skiter ja i. det ska bli mysigt :) vi kommer att äta nå gott ute i pite såå på nån fin resturang såå :)
Å vi kommer att vara två till hahah men det blir skoj :)


så e det vet ni :)



puss

Kommentarer
Postat av: Jenny

Grattis på ettårdagen gummsan! :D Ja, tänk va mycket de hänt på bara ett år. My good. Satt och surrade me sussi om de igår. Bara att kolla på dig och David. Och Kangas som var me på crusingen för ett år sen han ska juh oxå ha barn. Whaaaa! De är juh bara jag, Joanna och Sussi som är tillbaka på ruta ett igen.. tragiskt. Men så är livet. :P Ha,ha..

2007-05-04 @ 16:12:55
URL: http://jennny.blogg.se
Postat av: Jenny

Ja, klart jag gör.. bara surt att alla redan är på väg någonstans. Hujja. Ha,ha.. Sussi? Njaa.. jag vet inte.. alla är så skeptiska över "den tösen". (sorry Sussi) Så vette tusan. Hon kanske blir den första av alla som gängar sig bara därför. :P Den lilla söta varelsen slutar aldrig överaska vettu.

2007-05-04 @ 18:38:57
URL: http://jennny.blogg.se
Postat av: maria

ja har man tagit hand om kusiner, syskon eller annat så ligger man ju ganska långt före en hel del människor! när jag fick moa hade jag inte haft mycket med småbarn att göra. visst, jag hade jobbat på dagis och så. men det är stor skillnad att byta blöja på en nyfödd och på en ettåring :D min sambo vet inte ett skit om barn!! när vi hälsade på en kompis som då hade en son på bara någon månad vart han helt förstörd då barnets huvud "for omkring" som han uttröck det. haha. han hade som ingen aning om att det tar ett tag tills barnen själva kan hålla upp huvudet typ ;)

jag börjar bli lite orolig över sommaren. känns inte just nu som att jag kommer klara att jobba till 12 augusti. ska jobba heltid och mer därtill dessutom!!! men men, vi får se :)

läste att ni är i pite :) vi tänkte också åka dit idag, dock ikväll. men tror inte att det blir något om det är skitväder! så vi får se. snart ska iaf moa iväg till sin pappa och min sambo ska och fira sin mormor, känner inte alls för att följa så jag får vara lite ensam hemma ist. skönt det också! :)

allt bra och så? :) när var det bebben var beräknad? juli? :)

2007-05-05 @ 15:11:57
URL: http://lillknodden07.blogg.se
Postat av: maria

ja har man tagit hand om kusiner, syskon eller annat så ligger man ju ganska långt före en hel del människor! när jag fick moa hade jag inte haft mycket med småbarn att göra. visst, jag hade jobbat på dagis och så. men det är stor skillnad att byta blöja på en nyfödd och på en ettåring :D min sambo vet inte ett skit om barn!! när vi hälsade på en kompis som då hade en son på bara någon månad vart han helt förstörd då barnets huvud "for omkring" som han uttröck det. haha. han hade som ingen aning om att det tar ett tag tills barnen själva kan hålla upp huvudet typ ;)

jag börjar bli lite orolig över sommaren. känns inte just nu som att jag kommer klara att jobba till 12 augusti. ska jobba heltid och mer därtill dessutom!!! men men, vi får se :)

läste att ni är i pite :) vi tänkte också åka dit idag, dock ikväll. men tror inte att det blir något om det är skitväder! så vi får se. snart ska iaf moa iväg till sin pappa och min sambo ska och fira sin mormor, känner inte alls för att följa så jag får vara lite ensam hemma ist. skönt det också! :)

allt bra och så? :) när var det bebben var beräknad? juli? :)

2007-05-05 @ 15:12:22
URL: http://lillknodden07.blogg.se
Postat av: maria

ooops, kom två! sorry! :)

fin bild på er förresten!! :)

2007-05-05 @ 15:12:48
URL: http://lillknodden07.blogg.se
Postat av: Catti

Vad mysigt det var igår! Jag tyckte det var superkul :) Var ni kvar länge efter att vi for? Vi for ju där vid tolv.. Blev så himla trött :) Kram!

2007-05-06 @ 15:28:21
URL: http://www.catti.se
Postat av: Catti

ahaaa :) Ja jag sov också, vart jättetrött och så var det ju så kaaallt :/ Ville aldrig lämna bilen när vi kom hem för jag frös så mycket :D

Ja det var nästan fööör många på cruisingen. Man orkade ju inte köra omkring i den kön! :) Tror jag har dig på msn men jag är typ aldrig inne där :D kram!

2007-05-08 @ 07:17:10
URL: http://www.catti.se
Postat av: Catti

Det kostar typ 350/månad eller nåt sånt tror jag.. Stepin är ju verkligen bäst och nu när dom ska bygga ut och göra det ännu bättre! Tror inpuls är lite billigare men dom lär ju höja nu när dom ska flytta och förreten tror jag inte dom har någon pool när jag tänker efter haha :D

Det är så himla många som går på babysim på stepin så det tycker jag absolut ni ska göra! :)

Nää, jag har typ lagt ner msn. Var ute nån gång i somras :D

Kraam

2007-05-09 @ 19:00:08
URL: http://www.catti.se
Postat av: Miriam

Såg att du oxå väntar liten i juli!! Grattis!!!
Hur har allt gått hitills för er?

2007-05-10 @ 22:13:38
URL: http://bambissyrra.blogg.se
Postat av: Catti

Ja det skulle ju vara skoj att träna ihop! Det är alltid rligare att träna tsm med nån :) Nä, alltså med tanke på vad man får på stepin för 350/månad så tycker jag inte det är så farligt. Dom har ju massa kurser man får gå på. Typ hur man ska träna när man är och har varit gravid och massa sånt också :) Tycker det är skitbra!

Jo allt är bra med mig. Är ledig idag så det är sååå skönt! Jobbar hela helgen sen men börjar mitt på dagen både lördag och söndag så då kan man ju ändå vara ute på kvällen :) Hoppas du också mår bra och så? :)

Kraamis!

2007-05-11 @ 12:16:04
URL: http://www.catti.se
Postat av: Miriam

Vi är rätt nära varandra i datumet :)
Sen är det egentligen de små därinne som bestämmer det riktiga datumet :)

Jo här går allt bra, försöker dokumentera i vart fall varje ny vecka om vad som hänt och så.

Vet ni om det är en kille eller tjej ni väntar?

2007-05-11 @ 14:50:21
URL: http://bambissyrra.blogg.se
Postat av: malin

hur gammal är du? vill oxå ha en baby.. jag och min sambo hade oxå 2års dag 5/5.

2007-05-11 @ 22:50:29
Postat av: mej själv

svar till malin.. ja e 23 år gammal :) hehe vem e du då ??

2007-05-11 @ 23:08:22
Postat av: Miriam

Jag är beräknad till den 11 juli. Nej vi vet inte könet heller, vi var på ett ultraljud i vecka 19 men då tog vi inte reda på det. Men nu är vi så nyfikna så på nästa som är om två veckor ska vi fråga...sen om man inte kan se så är det okej. Det är inte av "praktiska" själv som vi vill veta, vilket det är bland många andra, utan bara nyfikenhet. Har redan köpt så mycket till lillen och vi håller oss ändå till neutrala färger...som vitt och beiget och så...tycker jag är smartast.

Hur e allt med magen och så, allt bra?

pusss

2007-05-13 @ 10:46:50
URL: http://bambissyrra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0