Underbara Livet :)


Ja kan livet bli bättre än vad det är just nu eller??

Ne jag tror inte att det kan bli det, david sa tidigare idag att han ville att bäbisen skulle komma ut nu, för han längtar så grymt mycket efter den, han längtar tills han kan ha lillen på magen å den bara ligger där å pratat för sig själv å sen sova på pappas mage :) hehe
Var så roligt att höra han säga det :) värmde i hjärtat så grymt mycket så...

Men det kan jag säga, vi längtat så grymt mycket till bäbisen ska komma, det är som att man vill att den ska komma nu på en gång å inte vänta 5 veckor juh :) hehe
Men det kan vara bra att vänta fem veckor. så vi hinner fixa lite till innan den kommer å sen vara ledig när den har kommit i lugn å ro :)

Känner mej så grymt lycklig just nu, har min egna lilla familj, en fin lägenhet som vi ska flytta till, en underbar kille :) å sen att det är så grymt fint väder ute, det är bara bra, man blir så glad när det är fint väder :)


Å på måndag ska ja till läkaren igen, var i tisdag å dom tyckte att min astma inte var bra så ja måste dit igen å ta några prover å sen se om det blir bättre, men dom tyckte att det var så konstigt att mina värden var så konstigt när ja såg så frisk ut å mådde så bra å glad såå,, men dom kan tro att det e ungen som gör att det blir så tungt för mej att andas å allt sånt så därför vi ska kolla upp det på måndag så det e bra å sen så att lillen får bra med syre åxå :)
Å sen på tisdag ska ja å david till barnmorskan igen å prata å se hur det är med bäbisen, se om den har fixerat sej, har den inte det så måste vi göra nå åt det, då skickar dom upp mej på sjukhuset så blir det väl UL å kolla så allt e bra med den å varför den inte vill vända sej å sen får man ju se vad som händer... vet inte vad som händer sen, om det blir snitt eller vad det nu blir om den inte vill fixera sej alls :)
Men det blir nog bra vad som än händer :) hihi


Ne nu ska ja gå å sova, e trött som bara den å ont i skallen fick ja :)

Å på lördag blir det flytt för fulla mugga hahaha.. hjälpa svärföräldrna å flytta :) hihi ska bli skoj :)


puss å kram

Kommentarer
Postat av: Catti

hej det är sådär! Jobbar alldeles för mycket så jag känner mig som en zombi.. Går ut över så mycket att vara såhär deppig och stressad..
Kram

2007-06-04 @ 12:08:32
URL: http://www.catti.se
Postat av: Catti

Ja jag vet! Men men, det är sådär med arbetslivet, man gör fan inget annat än jobbar när man har 100%, varför valde jag inte 80%!? Typiskt.. :/ Ja jag vet, fan vad jag längtar, bara några dagar kvar nu ju hihi. Kram

2007-06-04 @ 20:24:06
URL: http://www.catti.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0