Babymassage :)


Jepp idag blir det babymassage på schemat :)
Alltid lika skoj på babymassagen :), så mysig stämning är det där :)
Tända ljus å man bara masserar ungarna, å det är en massa andra bäbisar där åxå :)

Igår var jag å linnea å fika med en masas från våran föräldrargrupp som jag gick på bergnäset när ja var gravid, för ja var ju skriven på bergnäset då eller jag hade ändrat men jag orkade inte byta vårdcentral så jag gick på bergnäset och det gick hur bra som helst :)
Det var hur skoj som helst att träffa alla å se hur det har gått för alla.
Det var mest killar som hade föts i våran grupp, bara 3 tjejer resten killar :) heheh

Sen var jag å david på stan å kollade lite på julklappar till han å även till linnea å lite andra i familjen =)
Hitta en massa till david, så nu har jag lite ideer å sen hitta vi till linnea som vanligt :) heheh

Ajja kankse man ska göra sig iordning för massagen nu å sånt, det e kallt ute å vi ska gå dit :) heheh

Bjuder på lite bilder på min dotter :)

image150
                       min dotter ligger på golvet å har nyss ätit, syns på munnen :)


image151
                                       så här ligger vi under babygymmet :)


image152
        Sina fina stickade toffler har hon på sig, som hon fått av gammelmoster  carita :)

Kommentarer
Postat av: mormor

hej va söt lillgumman är kram från mormor o morfar

2007-11-14 @ 12:03:35
Postat av: Catti

Söta tofflor! :D

2007-11-15 @ 11:49:34
URL: http://www.catti.se
Postat av: Catti

Hej! Vi hinner inte äta åde imorn.. Anders ska var och bygga hela dagen och jag vet inte hur länge det tar.. Han måste hjälpa storebror så dom blir färdiga.. Dom håller på bygger en affär mitt i stan.. Om dom inte blir färdiga får dom ju böta osv.. Men vi kan säkert komma förbi någon liten sväng! :) Kram

2007-11-16 @ 09:52:42
URL: http://www.catti.se
Postat av: Catti

Jaa, vi får höra av oss. Kram

2007-11-16 @ 14:16:45
URL: http://www.catti.se
Postat av: Catti

hej! ja, Anders kom hem klockan 12 inatt! :( Så det vart ju som lite sent.. :/ Jättetrist! Men om dom inte får klart butiken innan 29 får dom böta en jävla massa så.. Han har jobbat hela dagen idag. Började 9 imorse och kommer hem inatt igen. Stackarn! Kram

2007-11-18 @ 20:33:05
URL: http://www.catti.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0