Jul :) strålande jul :)



Underbara jul :)
Så underbart med julen, jag verkligen älskar julen, å nu när man har en liten söt dotter på 6 månader kommer hon ju att vara då :)
Julen måste vara det finaste som finns av årstiderna :) snö å sen en massa ljus så man kan sitta å mysa på kvällen å bara rå om varandra åxå :)

I år kommer vi att julpynta en massa, bara för att linnea ska få se lite å få lite minnen å sånt :) nog för att hon e så liten så hon kommer säkert inte ihåg å sånt men det intrycket hon får e ju bra det :)
Vi har köpt lite nya gardiner så vi får lite nya, för ja hade bara nån gardin å dom var inte snygga tyckte jag, men dom dög förra julen hehhe
Men nu vill ju jag å david ha egna å en eget minne å tradition å sånt :) hehe

men vi har julgranen att köpa å sen lite glitter å nå kulor till julgranen  hehe
Sen lite julklappar att köpa, men jag har lite tips å sen lite har ja köpt redan hehe


Gud vad ja älskar julen :) det finaste som finns å det mest underbaraste att ha linnea på julen, så fint å mysigt såå :) hihi

image159
                                           Linnea i julkartongen :)

Vi la linnea i jul kartongen å hon verkligen tyckte om det, lite små busig hihi
men när vi satte henne upp i den så tyckte hon inte om det :)

image160
                                         Hon tyckte inte om att sitta i den :)

Kommentarer
Postat av: mormor

jaja säger då det sådan dotter sådan mor som åxo satt i en kartong när hon var liten men hon hadde våran hund Mascot en dvärg pudel hihihihiihih
linnea har ett stycke bordsduk att sitta på ....... kram

2007-11-24 @ 19:40:24
Postat av: mormor

hej jag kanske måste förtydliga lite vad jag menar jo när jenny var liten för dom som inte förståd vad jag menar
jajaja snart är de jul jippi .... kram

2007-11-24 @ 21:09:49
Postat av: Catti

Usch då.. :( Men kanske att hon håller på få tänder? Eller är det för tidigt? Jag vet inte haha, men det kan ju vara det. :) Vad söt hon var i kartongen! :)

2007-11-25 @ 12:40:14
URL: http://www.catti.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0