Lugn dag :)



Ja idag har det varit en grymt skönt dag kan ja säga.
Jag och min lilla söta dotter tog sov morgon verkligen till halv 12 idag. :) hon fick mat å allt vid halv 9 men sen var hon vaken ett tag men sen somnade hon om och sov 2 timmar det brukar hon inte göra men det var skönt med sov morgon.
Jag var verkligen inte på topp idag, så grymt hängig å så, men fick man vila ett tag så vart allt så mycket bättre :)

Jag och sötisen min tog det bara lungt, myste å busade en massa å sen laga vi mat så det skulle vara klart till pappa kom hem, å han kom vid efter 2 tiden å det var skönt :)
Alltid så skönt när han har så korta dagar, imorrn blir en lång dag så :)

Sen nu i eftermiddag har jag och david å linnea ätit middag ihop, hon fick sin smakportion å tyckte verkligen om det, sen så myste vi å bara prata om allt möjligt så skönt att ha han hemma tidigt.

Sen nu har vi duschat å linnea har legat å prata å vänt på sig så hon ligger på mage nu å håller på :) så gulligt ser det ut, ska lägga upp bilder men har inte hunnit :)

Och nu har lill sötisen somnat på sin madrass.. hehe så söt så, men hon vaknar säkert snart, hon brukar somna en liten stund å sen vakna å vill ha kvälls mat å sen sova :) hihi

Är så stolt över min sötnos :)
Älskar henne så mycket så :)

puss

Kommentarer
Postat av: Catti

Men du är säkert hängig pga pencillinet! Jag blir helt utslagen när jag äter pencillin. Vill helst sova hela tiden då ju. :D Ja det var ett litet men mysigt hus.. Vi bryr oss inte så mycket hur det ser ut invändigt eftersom det ändå ska göras om. :P Det är på Bredviken! Rätt sida också, inte Örnäset sidan ;) ÅÅH kan helt klart se mig själv gå där med barnvagnen på promenader. ;)

2007-11-06 @ 19:47:32
URL: http://www.catti.se
Postat av: Catti

Nja, alltså det är ju som vid shell typ.. På andra sidan lite längre mot hertsön.. Alltså när man kör mot hertsön så kör man förbi shell och sedan svänger man in vänster. I det området är det :) Ett coolugnt område :) Ja, men SÅ stor ska hon väl ändå inte ha hunnit bli innan vi får barn :P Ni får ju skaffa ett till :D

haha jaa. hon verkar vara en snäll tjej! ;)

2007-11-06 @ 20:02:08
URL: http://www.catti.se
Postat av: Catti

Jaa, ååh vad mysigt det skulle va! hihi, traska på där med våra bäbisar ;)

2007-11-07 @ 09:58:22
URL: http://www.catti.se
Postat av: Catti

Jaa, men först ser vi ju vad det landar på.. Vi vill ju hursomhelst bo i det området så går det inte nu så kanske det går senare. ;)

2007-11-07 @ 11:26:16
URL: http://www.catti.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0