:)


Gud vad jag tycker att det är många som får barn just nu, mycket baby boom :) hehe
När man är på stan så ser man en massa barnvagnar å en massa bäbis magar :)
Det är så mysigt att bara gå på stan å se att det finns så många bäbisar som har fötts till världen, då vet man att linnea har många kompisar när hon blir äldre, å måga dagis kompisar säkert :)

Livet känns så undebart just nu, värdens sötaste bäbis har jag å världens underbaraste fästman :)
kan inte bli bättre än vad det är just nu.


Älskar min dotter å min man :)

image134
                                                      Mammas sötis :)



image135
                                                            Min underbara fästman :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0