Dopet :)


Dopet gick jätte bra, kom jätte mycket med folk, var jätte roligt.
Tror vi var cirka 35 pers, då var det kompisar å släktingar :)
Och Linnea fick en massa fina saker, så fina var dom, vart så glada för allt vi fick, kläder, en pall med hennes namn på som var så fin så. ska lägga upp en bild sen på den så att alla får se:)
Sen fick vi halsband till henne, sen smyckeskrin, sen små burkar där det står hennes första tand å sen hennes första lock :)  sen fick vi en massa mer :) var så grymt mycket, plus en barnkammarbok till henne så man kan sjunga med henne å lyssna på låtarna samtidigt så man lär sig.. heheh

Men det var grymt fint hela dopet alltså, måste bara säga TACK för allt, för alla presenter å för all Hjälp vi fick, så glada för den hjälpen vi fick.
Men själva cermonin var jätte fint, det var ju ett till barn som döptes, en liten kille, men han var så lugn å söt så, han var 6 månader :)
Min lilla dotter somnade från å till under dopet å sen när dom skulle stoppa vatten på skallen hennes så skratta hon å log som bara den, inge gnäll här inte.. hon var så duktig såå. min sötis :)
Sen efter var det fika med smörgåstårta å sen vanligt tårta, å det var gott, men lill bruden var så trött så, hon sov ju som inte så mycket alls. bara små stunde men det blir man inte pigg på om man heter Linnea :) hehehe
Så hon fick sova en stund men det var inte länge alls.. men sen på kvällen fick hon sova tidigt ialla fall. hon var så slut efter allt. att hoppa från famn till famn.. :)

Men det gick bra å vi fika å satt å prata å sen öppna vi paketen.. hehe så fint så.. sen for väl alla vi 5 tiden eller före det.. sen for vi hem slut som artister.
Linnea somnade vid halv 10 å ja  bara efter henne :)

Min Dotters namn Linnea Viktoria Elisabeth Blom
Dopdag: 29/ 9- 07
Född: 27/ 6- 07


Får klicka på bilderna för större bild :)


  min sötis på dopet




Familjen Blom/Larsson






min familj



Linnea blir döpt


Lite bilder från min dotters dop.
Den bästa dagen i mitt liv. förutom den dagen hon föddes, det var den bästa dagen :)

Kommentarer
Postat av: madde

Åh vilka fina bilder:) Men jag hade velat kunna se dom större. Dom är ju jättesmå när man klickar på dom:)

2007-10-05 @ 22:18:23
URL: http://tildesmamma.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0