:)



Satt å tänkte på att det e verkligen många som e med barn nu å ska få barn :)
Många som man känner igen från nån skola man har gått eller genom nån kompis... det e verkligen roligt att så många ska ha barn nu å såå... då vet man att min lilla dotter inte behöver vara så ensam när hon blir större. då har hon en massa kompisar :) det känns ju bra att veta :)
Men det roligaste är ju att en kompis till mig ska få barn, då e det ju i april, det e ju ett tag kvar, men det e så roligt, då har linnea nån att busa med, nå för att hon kommer att vara 10 månader men ändå, det  nog roligt för henne attt det kommer en liten bäbis.. :) hehehe
Men är så glad för min kompis att hon ska få barn, hon har ju verkligen vela ha barn nu ett tag å nu ska dom få ett litet barn :)


På tal om nå annat så måste ja bara verkligen säga att ja e världens lyckligaste tjej just nu, vet int varför men det måste ju nog vara för att ja har världen bästa kille eller fästman å sen världens finaste dotter :)
Finns ingen finare än henne, lite dumt kanske att säga så, det finns många söta å fina  andra bäbisar, det finns det, men min dotter e så grymt fin å vacker å så grymt gullig å pratglad... man ser verkligen hur hon utvecklas varje dag.. hon har ju börjat prata en massa å skrika.. så fort man pratar med nån eller så .. då börjar hon skrika å prata.. hahaha.. det e så sött såå :)


image123
                                                               Min sötnos  :)



Så skönt, snart far vi till stugan i en vecka.. alltid så skönt att vara i den stugan kan ja säga.
Linnea tycker verkligen om att vara där, hon trivs så grymt bra där så det är inte sant. hon kan ligga å skratta  å prata med en lampa i taket hur länge som helst.. hahahah

Men det ska verkligen bli skönt, att slippa luleå ett tag, nog för att luleå e min stad å ja kommer alltid att bo här men ibland måste man få komma bort verkligen såå :)
Å då e det inte fel med att komma ut till stugan alls.. En hel vecka i stugan.. :)


nu ska ja  gå å gosa med min dotter som sover tror ja.. hahaha

Kommentarer
Postat av: Catti

Vad skönt att komma bort en hel vecka hihi :)

Ja, det är väl ganska bra med mig.. Har börjat träna nu igen så det är skönt, och jobbar inte mer än 25% nu heller. Kan ju inte jobba mer helt enkelt.

Jo det var ett tag sen vi sågs.. Vi har alltid fullt upp vi så det är därför :/ Vad kul att nån fler ska få barn hihi :)

2007-10-11 @ 09:19:01
URL: http://www.catti.se
Postat av: Mela

Tack :) Ja det är underbart. ska bli jätteroligt med en till liten en, min tjej har ju blivit stora damen nu :) söt liten tjej du har :)

2007-10-15 @ 09:44:32
URL: http://melano.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0