Gamla tider ..



Saknar min lila mage, min lilla gumma som låg i min mage.
Så liten å söt å så underbar :)
Tänk att min gumma är 4 månader redan, å hon har blivit så stor så, å duktig.

Men saknar magen, så mysigt att ligga å känna på magen på natten å bara se när hon sparkade i min mage varje kväll å sen på dagen :)
Sen alltid när ja satt vid dator eller framför tvn så sparkade hon så hårt i revbenen så det gjorde alltid så ont å sen kändes det alltid som att nånting kom i kläm alltid.

Saknar min mage.
Men e glad att min ögonsten har kommit ut å börjat sitt liv :)

image132
                                    Lill flickan i magen när vi hälsa på en kompis :)



image133
                                                     Min sötis i magen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0