29e September :)



Jooo den 29e september kommer att vara den bästa dagen i mitt liv :) förutom den 27e juni, för den 29e september så döps min dotter :)
Var igår (tisdag) å prata med prästen om vad som händer å sen fick vi välja psalmer å sånt, men det är en till familj som ska döpa sin unge samma dag, en liten kille :)
Så vi kommer att stå två familjer där framme, men det kommer att gå så bra så, vi har kommit överrens med psalmer å att den andra mamman ska läsa en psalm eftersom både jag å david inte tycker om att läsa inför en massa människor å sånt :)
Men vi satt där i lite mer än 1timme å det kändes jätte bra att prata om det å få höra hur det går till å sånt :)
vi har lite planer eller planer å planer, men lite saker som vi har bestämt å en person kommer nog bli så glad så... han kommer nog bli väldig glad :) hihihi

Sen efter vi har varit å prata med prästen så prata vi med en som var ansvarig för köket på örnäsgården där i församlingen, eftersom vi ska hyra den lilla lokalen så måste vi dela köket med den andra familjen , men det kommer att gå så bra såå.. dom visade vad dom hade för servis å sånt å det räcker åt oss båda :)
Så nu e allt fixat, lokal å kyrkan å hur det går till på min lilla dotters dop :)

Å vi har skickat iväg en massa inbjudningar åxå, så vi vet redan några som kommer men väntar även på några som ska svara, men hoppas att alla kommer, det blir skoj.. men förstår om man inte kan komma.. :)


Mitt lilla hjärta som har blivit stora damen,, älskar min dotter så mycket så, finns inte ord till hur mycket ja älskar henne... hon har gjort mej till den lyckligaste mamman i världen å hon e så söt å vacker såå min lilla Linnea Viktoria elisabeth blom :)

image94
                                                   min sötnos i morfars famn :)

Kommentarer
Postat av: Catti

Vad kuul med dop :) Tror inte vi ska döpa våra barn. Eller jag vill inte det iallafall. Är själv inte döpt och ingen av mina syskon heller. :) Hoppas det blir fiint :) Kramar

2007-09-19 @ 10:32:24
URL: http://www.catti.se
Postat av: Joanna

Fick kortet i går :).. Men jag kommer ju såklart, som du redan vet :)..

2007-09-19 @ 16:42:52
URL: http://joannna.blogg.se
Postat av: sussi

längtar till dopet. Kommer nog bli kul !:)

2007-09-21 @ 11:42:30
URL: http://sussisfoto.se
Postat av: Jenny

Åhh.. jag vill juh också komma. :( Jävla tenta! *gråter* Men va tusan! Ja ska komma å hälsa på veckan efter istället. Va stor hon blivit lilltösen. De är bra du lägger ut bilder så ja får kika på sötnosen då och då.. när man får abstinens för att man bor för långt bort. Jag vill se mer bilder på nyfrisyren! De går rykten om att du är hetast i Luleå nu juh. :D Puss.

2007-09-24 @ 11:52:02
URL: http://jennny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0