ajaj i ryggen


aj som satan i ryggen har jag.
Jag vette tusan vad jag har gjort, men misstänker att jag gjorde nå fel när jag badade gumman i badkaret idag, eller tvätta av henne, sträckte mig eller nå gjorde jag ialla fall.

Har så jäkla ont i ryggen, gör så ont när jag böjer mig ner och ska göra nå, och när jag ska kliva upp så kliver jag up som en gravid kvinna i slutet på graviditeten. Gör så ont alltså.
Ursäkta att jag gnäller, men det gör så ont alltså, hoppas det går över.

Imorrn ska ju lill gumman till dagis, kommer vara en pärs att få henne till dagis om jag har så här ont i morgon med! Kan inte böja mej så bra, det går ju men det gör ont och känns, och sen lyfta henne det går bara inte alls. 
Ja eller det går väl, men det är bara att bita ihop imorgon om jag har så här ont i ryggen alltså.
Men det går nog över, och jag klagar sällan, jag gör allt fast jag har ont, men klaga måste man juh, så att nån liten en tycker synd om en :P
David var så snäll idag och hjälpte mej av med skorna för att jag kunde inte det, knappt böja mej ner :) haha


Ajja, slut gnällt nu! huvva vilken gnällspik jag är nu!

Hoppas det är bra med alla andra? hur är det med alla läsare? berätta!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0