Blåser + saknad



Fyyy vad det blåser ute!
Våran julbelysning som vi haft på altan räcket har blåst bort, david hade tagit bort det oh bara lagt det i hörnet på altanen men skulle ta in det lite senare igår men glömde så han skulle ta det idag, men det har blåst bort!
Vet inte vart det har tagit vägen alls! haha

Jaaa vi ska då ialla fall till Sara och Henric idag och äta middag och sånt där gott! Hoppas bara vädret håller i sig så man kommer sig dit!
För vi ska dit, det har jag sagt, sitter annars hemma eller är hemma och gör saker, kan vara roligt att komma ut eller bort lite! och umgås och surra en massa skit!. Nog för att vi är ofta med dom men ialla fall.. :)


Jaaa verkligen ett skit väder! haha

Iallla  fall så har jag ett nyårslöfte iår :)
Att sluta med allt godis och skräpmat och sånt! Gud vad det ska bli svårt men jag ska fan lyckas!
Gör jag inte det, gräver jag fan ner mig! hahaha


Annar så har det varit ett väldigt bra år iår!
Linnea firade sin första födelsedag, och sen har det väl hänt lite saker inom familjen som är inte alltid roligt, tråkiga saker faktiskt men allt är fixat och löst nu så.
Mer tråkigheter är väl att höra att mina kära mormor inte mår så bra, hon har blivit sjuk är det än. Men mår väl bättre :)
Linnea började på dagis i augusti och det har gått så bra så, har så många bra vänner, även jag har lärt känna en ny vän på hennes dagis, en av hennes dagis kompisars mamma! :) väldigt trevlig tjej.

Jaa vad kan jag mer säga? det har varit ett bra år fast det har varit tråkigheter oxå, men det måste det vara nån gång, man kan inte alltid ha det bra!

Men en sak är säker, vissa kvällar och dagar har jag haft så grymt saknad efter min morfar och farmor!
Saknar dom två så mycket såå!!! Önskar att båda två hade fått träffa min dotter!
Farmor min hade älskat henne, hade säkert stickat och virkat en massa till henne, och om inte tala om min morfar, han hade oxå verkligen älskat henne.

Gud vad jag saknar dom!


Ne nu ska jag göra lite nytta tror ja! hehe
har inga bilder på min morfar eller farmor!

Men jag bjuder på bild på gumman och mig :)


Kommentarer
Postat av: Malin

Hehe, ja men nu ska vi ju bli duktiga och nyttiga! =) Nog kommer vi klara det! =)



Hoppas ni får en bra kväll!



/Malin

2008-12-31 @ 12:49:09
URL: http://mammakarlsson.blogg.se/
Postat av: Erica

ooo vad ni är lika varandra!

2008-12-31 @ 16:04:10
URL: http://humilis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0