Borta över helgen+ utvecklings samtal dagis



Mammas gumma ska vara borta över helgen, hon ska sova hos mormor och morfar från fredag till söndag :)
För att vi ska till kiruna på lördag morgon någorlunda tidigt, så det blir så stressigt att göra allt klart och göra henne klar och sen fara, då hinner vi inte mer än lämna henne hos mina föräldrar och sen fara och det går inte alls, det går inte bara att lämna henne där och hämta henne 2 dagar senare, det går inte, hon blir tokig.
Hon måste ha oss en stund och sen säger vi att vi ska fara och vara borta då går det bra :) Så vi ska till mina föräldrar imorrn och äta middag och vara där och sen fara hem utan henne.. :(

Guuud hur ska det gå?? vara utan min gumma en hel helg? det blir så länge för vi är inte hemma först halv 7 på kvällen på söndag :) Visst hon har varit borta förut men då har vi varit i samma stad, nu ska vi nästan 40 mil från henne :( hur ska jag klara det?


           Mammas lill gumma, busig som bara den.

Det kommer säkert att gå bra i helgen, men kommer sakna min lill gumma!


Ja på tal om nå helt annat då, så hade vi uvecklingsamtal på dagis idag :)
Första gången och allt, vad skoj det var. Gud vad underbart det känns att vara mamma, och till våran lilla flicka.
Hon fick då bara beröm, hon busar på och är och leker för sig själv men även med dom andra, men hon sjunger och  allt, och surrar men inte så mycket att man förstår henne, eller vi förstår ju henne eftersom vi vet vad hon vill ha eller om hon vill visa nå.
Men hon kan då en massa ord, det kan hon verkligen, många ord, snart kommer det att släppa och då kommer hon surra ännu mer.
Men allt var då bra, hon är då glad och väldigt busig på dagis och dom säger att hon är så mysig och så go så. en underbar tjej med andra ord sa dom. Så det är roligt att höra.

Hon är då verklgen duktig våran tjej, är så stolt över henne så.
Mamma och pappa älskar dig linnea.


     Linnea hjälper mamma med tvätten..



Nee nu ska jag göra lite julkort så jag får iväg dom nån gång i år :)
Sen hoppa i duschen och sova :)


Hade gött allt folk.



Kommentarer
Postat av: Karin

Gud vilken söt tjej :)

2008-12-12 @ 17:45:40
URL: http://fagervall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0