höll på att glömma


Ja, jag glömde ju det.   Vi har ju varit ute och ätit middag nu ikväll med mina föräldrar för att pappa fyller år och för att vi har varit förlovade i 2år.
Och det var jätte gott, det var julbord, och linnea var så duktig på resturang så, lite svårt att sitta still, men vem har inte det när man är 1år och 6 månader? och man vill se på allt och säga hej till alla typ?
Så hon fick gå en liten sväng och se på alla och det, även charma alla :)

Min lilla go gumma, hon är verkligen busig hon.


Ne men det var verkligen jätte god mat, så det tackar vi för att vi blev bjuden :)
Sen vart det hem och göra sig klar för kvällen och sen välling och sova :) en lill gumman har fått lite hosta :(  huvva, hoppas det inte kommer mer!

aja tack för middagen idag :)



Kommentarer
Postat av: morfar

tack för presenten som jag fick av er många kramar fr morfar....

2008-12-18 @ 20:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0