Lyckad julfest i kiruna + nyår



Jaaa det säger jag verkligen, lyckad fest i lördags kan jag säga.
Julfest på davids jobb i kiruna, roligt att få träffa alla hans jobbar kompisar eller som jobbar ialla fall på samma åkeri som han ialla fall.  Kvällen bjöd på förfest på åkeriet i kiruna och sen efter det på Malmia och äta julbort, fyyyy vad gott säger jag bara! Kändes som att man åt för hundra pers, var så grymt hungri efter ha åkt tåg i 4 timmar, men det var trevligt, hade trevligt sällskap så.
Men efter maten så var det dans på stället, nått band som sjöng sen efter ett tag kom ett dansband, men vet inte vilka det var?
Så jag och en jobbarkompis till david en tjej alltså,som kör lastbil, tycker jag är skoj att tjejer gör så för övrigt, ja vi dansade för fullt med alla gamlingar :P eller äldre kan vi kalla dom för att vara snälla , HAHAHAHA

Nee men vi dansade och sen bjöd en av davids jobbar kompisar upp mej, han som kör samma lastbil som david, dom är ju två stycken, så han och jag dansade, grymt roligt var det.

Så vi hade skoj och dansade och skratta hela kvällen, och drack som aldrig förr.. det var ju gratis så :P haha  ne men allvarligt, drack väldigt mycket för att vara jag som inte dricker alls nå ofta alls. Men jag var då inte nå mycket full alls, vart lagomt, trelvit värre säger ja bara :)

Sen började kvällen dra mot sitt slut, for hem till hotellet och det var tänkt att vi skulle bada bubbelpool och basta men det var stängt eftersom det var så sent så. Det var det inge av, då satt vi och surra ett bra tag och sen hopp i säng och sova :)

Och idag har vi kommit hem vid 7 tiden på kvällen... skönt att komma hem kan jag säga, efter att ha suttit på tåget i mer än 4 timmar, fick ju stanna ett tag i boden för det vart slut ström i tåget så dom fick ladda lite :)
Ne men skönt att komma hem och få krama lill gumman, har saknat henne så mycket såå... Skulle kunna krama sönder henne , fyy vad det var skönt att se henne :)


        Lill gumman på leos för nån vecka sen :)

Ja som sagt skönt att krama om henne, men tydligen håller hon på att bli sjuk? har lite feber, eller om man ska kalla det. men det är högre än vad hon brukar ha. nästan 38 har hon, så jag vet inte vad som är på gång i henne, om hon ska bli sjuk nu till julen eller vad hon ska bli :)

Men hon har ialla fall varit busig och busa här hemma och pussas och kramas :) så mysigt såå..'


Jaa på tal om nyår, så kommer det att bli en bra nyår :)
Vi ska till våra kompisar i råne :) ska äta god middag och dricka nå gott, blir inte supa alls, eftersom lill gumman ska med dit och äta gott och sen bara ha det trevligt :)
Så det är våra planer det :) Kommer att bli så trevligt så.



ne nu ska jag hänga tvätt och sen lägga mig och sova :)

natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0