nu så :(


Nu är mammas lilla gounge hos mormor och morfar :) Vi åt middag där och satt och surra en massa, trevligt värre.
Sen när vi varit där några timmar så lämna vi henne och det gick så bra så, hon sa hejdå flera gånger och vi fick pussar och kramar och sen gick vi, vart inte lessen alls.


                   Go gumman här för nån dag sen när hon badade


Jaaa, jag kan då säga att jag saknar henne så grymt mycket redan. Hur ska jag klara mej hela helgen utan henne??
Var så grymt längesen hon var borta från oss så länge.
Vill bara ha henne hemma och kramas och sitta och surra en massa med henne.

Lill hjärtat är så go så.

Ajja, imorrn vid 11 så far vi till kiruna :) ska bli trevligt att fara på julfest på davids jobb.
Roligt att träffa lite folk från hans jobb och även skoj att festa till lite faktiskt :) Det var ett tag sen  jag festade och gjorde nå skoj. Eller skoj å skoj, jag gör roliga saker varje dag, med min dotter, men även med mina få vänner som jag har och även älskar :) Händer roliga saker hela tiden, och verkligen älskar mitt liv just nu som det är.  Men ska bli roligt att festa lite. Är inte så mycket för sånt nu, känner inge sug att festa loss å sen vara bakis som fan, så det lär inte bli så mycket för mig i helgen alls...

Ne nu ska jag skölja ut färgen ur håret å sen fixa lite innan man ska sova.. :)

Bjuder på en bild på lill gumman och hennes bästa kompis :) och hans mor är en nära vän till mig. En av dom bästa, så nu vet du malin :P



Busungar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0