Så sugen :)



Jaa är så sugen på att beställa lite nya kläder åt gumman, nog för att jag vet att hon kommer säkert att få en massa kläder i julklapp men jag hitta en massa snygga kläder på julrea  på Ellos :) svin snyggt, bland annat dom hära tröjorna :)


   F¨rån Ellos.se


Dom är så grymt snygga tröjorna verkligen.
Nog för att hon har en massa kläder, men tröjer behövs alltid. Nog för att det är byxor hon behöver och även strumpbyxor :)
Men dom var så snygga och dessutom kostade dom bara 99 för 3 stycken :) sen hitta jag bara en vanlig topp, lite längre version till henne som bara kostade 28kr :) Fattar vilka kap jag gör om jag beställer dom?

Men jag vet inte? hon får säkert en massa i julklapp?


Nåjo ska kanske spara lite pengar :)

Kommentarer
Postat av: mormor

dom var fina

2008-12-10 @ 21:31:08
Postat av: mormor

dom var fina

2008-12-10 @ 21:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0