segare än en råtta



jaaa det kan man säga att jag är just nu!
Så grymt seg äe jag, skulle ha hoppat i duschen för minst en timme sen om inte mer! för att göra bort det och sen bara ligga och ta det lungt, men neee inte gör jag det inte.
Utan jag sitter här och håller på  att somna sittandes :) Men jag ska faktiskt hoppa i duschen nu har jag tänkt, sen sova tror ja??

Jaaa men jag behöver inte ha dåligt samvete att jag är seg nu eller lat, har varit så duktig idag sååå.
Har donat och hållt på här hemma och busat med lill gumman, sen lagat middag, kyckling pasta :) så grymt gott..
Sen har ja fixat här hemma, tvätta  3 maskiner idag har jag gjort, inte dåligt det inte.
Sen gjort lill gumman klar för kvällen och allt sånt, medans älsklingen har legat på soffan helt däckad nästan.
Har jobbar så konstiga tider plus att han håller på att bli sjuk eller förkyld ialla fall :(


Ajja vi andra är inte så sjuka :) jag är lite små förkyld, lite snorig och så. hostar som bara den men inte så farligt och lill gumman hon mår då bara bra. Lite feber toppar har hon nu lite hit och dit :) men annars är det ingen fara med henne.. så glad och busar på en tok :)


    Lill gumman med hennes snuttefilt :)


Och jaaa hon stoppar in sin snuttefilt i munnen. Hon använder sin snuttefilt nästan som en tutte :)
Skulle man glömma snutten om man for nånstans då skulle det bli livat :)
Men hon älskar den och hon får ha den med sig som en trygghet :) Och hon har den på dagis med men där är dom hårda och försöker få henne att sluta och det går bra för dom, hon använder inte den på dagis men hemma ska hon ha den hela tiden nästan.. inte alltid men nå blir det ofta nå..


Neee om man skulle ta sig upp här från soffan nu och göra nån nytta??




Hörru moster C, vad tycker du om designen jag har på bloggen jag har nu???  Visst vart det fint här på sidan ?
Nu får du bli bättre på att kommentera igen haha


Hade gött alla :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0