städat



Då har man gjort det oxå idag :) Städat för fullt, dammtorkat och dammsugit och sen skurat för fullt. Och även vattnat blommorna :)
Fast jag har inte gjort allt jag skule ha gjort, har varit lite seg, men jag hinner det, Linnea får hjälpa mig med att slå in paket och sen att stryka gardiner och sen hänga upp dom. Det får hon hjälpa mej med.
Eller ialla fall vara social med mej får hon vara lill gumman :)

Jaja idag kommer ialla fall elin och hälsar på oss :) gud vad roligt det ska bli, det var ett tag sen..
Men tyvärr har hon inte dottern med sig, hon är hos sin pappa ett tag :) Ajja jag tror det går ialla fall.. hehe
Men det ska bli skoj ialla fall..


Sen ikväll eller senare idag så blir det god mat och lite familjemys kanske far på affären och handlar lite gott till ikväll som man kan äta och mysa lite jag och david, men även linnea innan hon lägger sig. om hon vill vara vaken med oss ett tag :) hehe

Ne nu ska jag sluta snacka, ska gå och hämta lill gumman på dagis :)


           Mammas lill troll på leos för någon vecka sen :)

Kommentarer
Postat av: tess

va duktig du är!! :)

2008-12-18 @ 13:57:10
URL: http://tessibus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0