Tidigt vaken



Urs vad tidigt man är uppe :)
Men jag har inte sovit så himla mycket, har hostat och hostat som en tok, så idag blir det att fara till apoteket och köpa nå host medicin så man kan sova plus vara trevlig mot folk, utan att sitta och hosta hela tiden!

Nee fy vad trist att hosta och jobbigt, har så ont i skallen så.

Apoteket, här kommer jag så fort dom har öppnat kl 10 idag så då kommer jag :)

Lill gumman håller på att bli sjuk tror ja? Hon låter då väldigt pipig i rösten när hon andas och slemmig, så jag tror nästan att vårat fina sällskap eller vad man säger får komma till oss idag, utan lill hunden, vill inte utsätta gumman för nå nu när hon är lite seg eller så.
Men vi ser ju, hon behöver ju inte vara besvärad alls när hon vaknar, men jag har hört henne några gånger inatt, hosta om inte annat, men hon har drömt eller små prata .. :(


Nee hörrni gott folk, nu blir det att lägga sig och försöka att sova en stund innan hon vaknat :)


sov gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0