Vår 2års förlovningsdag




Jaa det är det med!
Inte nog med att min kära far fyller år idag. jag och david firar 2år som förlovade :)

Vi förlovade oss på pappas 60års dag :)

Så grattis till oss själva :)

Älskar min älskade karl så mycket så, han gör mej så lycklig så. Utan han vore jag ingenting, han är det finaste som finns. Är så glad att han kom in i mitt liv, han har gjort det till det ablsoluta bästa i mitt liv, och sen att vi har fått linnea det går inte att förklara :) Han och linnea är mitt allt!
Är så lycklig som har dom :)

Älskar dig så mycket david :) puss


           Min fina älskling :) *Älskar dig *

Kommentarer
Postat av: Anonym

GRATTIS

2008-12-17 @ 17:07:50
URL: http://zazzy84.blogg.se/
Postat av: Catti

Men vad fint du fått här inne. :) Nädå, jag tänkte hålla mig åtminstone 15 dagar till så att det blir en 09:a! ;)

2008-12-17 @ 17:24:59
URL: http://thewife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0