giftemål :)

Det måste vara det finaste, att gifta sig! :)
Att Man lovar gud å sig själv att man ska leva med varandra tills man dör :)
Läste på en kompis sida, att dom har bestämt sig för att gifta sig eller dom ska gifta sig, så fint så :)
Det måste vara det finaste två människor kan göra, förutom att föda ett barn, att få föda sitt eget barn till världen å uppfostra en liten människa :)

Kan berätta en liten hemlis, Jag å david har prata om att gifta oss, men det har inte blivit nå mer än så, han vill gifta sig med mej, men ingen av oss vet när vi ska gifta oss elle rnär vi vill gifta oss:)

Men jag vill gifta mej med världens finaste människa :)

Måste bara säg grattis till Catti å Anders som ska gifta sig :)
Gud vad fint ni kommer få det :)
Hoppas eran lill krabat kommer till er åxå snart, att ni får bli med barn å allt :)


Ne nu ska jag gå å busa med mitt lilla troll :)

Bjuder på en fin liten bild :)


image191
min sötnos på julaftons morgon :)

Hon kan sitta själv men då när vi skulle fota var hon så nyfiken på julklapparna så hon vände sig om hela tiden till julklapparna å ville ta på dom å äta på dom :)
så därför syns min hand haha


Kommentarer
Postat av: Catti

Tack hihi! Känns helt underbart att äntligen få gifta sig. :) Jag har redan fått bröllopsnoja och har köpt världens tjockste katalog och börjat med inbjudningar och allt möjligt. Jag håller redan på flippa ur typ! hah. Efter EN DAG! Älskar ju sånt här. Planering åde. :) Åh så underbart det kommer bli!!

Ja jag förstår
dig.. Jag har växt ifrån många av mina vänner också. Jag vill inte festa och gå ut på krogen och härja och då är man tydligen tråkig eller så får man frågan om man är gravid hela tiden haha. Men sen har jag många vänner som är som mig nu också så det känns bra! :)

2008-01-03 @ 19:37:40
URL: http://www.catti.se
Postat av: Sandra

Hejsan, och tack så mycket :)

Ja sedär, världen är allt bra liten hehe!

Ni har en riktigt söt liten dotter ni, hur gammal är hon??

2008-01-04 @ 00:50:22
URL: http://cinderellas.blogg.se
Postat av: Catti

Ja tack! :) Vi ska ha lilla Isabelle som ska vara blomflicka. :) Så det kommer vara uuurfint! :) Hon är ju så jävla söt den ungen :D Kommer blir fint om ni har Linnéa också. :)

2008-01-04 @ 22:20:17
URL: http://www.catti.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0