Huvva :)


Guv vad längesen jag var vaken vid den hära tiden med linnea :)
Visst hon brukar vakna vid halv 7 å ibland 7 men då brukar hon ligga i våran säng å mysa med oss å sen få välling å sen somna om några timmar :)
Men idag vakna hon vid kvart i 6 :) tidigt, fattar inte varför?

Så nu ligger lill stumpan på golvet å busar å ser tv med mamma :) lite barnpogram :)
Inte dåligt, men då får hon lite välling vid halv 8 typ å då sen går vi å lägger oss igen å sover en stung som jag hoppas att hon gör :)


Och min lilla stumpa håller på att krypa på sitt sätt, men det är inte länge kvar tills hon kryper helt å tar sig iväg på sina alla fyra om man säger så :)
Är så stolt över min lilla tjej, hon är så duktig så :)

Tänk att man kan älska en människa så mycket, visst man älskar sin karl och allt sån jätte mycket, men sin unge älskar man på liv och död, sitt barn är ju som sitt kött och blod så :) det kan man inte vara utan så :)
Vet inte vad jag skulle göra utan henne, jag fattar inte vad jag och david gjorde utan henne förut, man kan inte kalla det liv, det är nu livet har börjat när man har sån underbar liten sak i sitt liv :)
Hon är så fin, vacker, underbar, och så grymt snäll och gullig så att man bara vill äta upp henne :)
Vilken fin människa vi har gjort :) haha

Ne om ma skulle gå och busa lite med henne :) heheh


hade gött alla morgon glada :)


image195
             Mammas snygging när hon sat i soffan, 5 månader :)

Kommentarer
Postat av: stine

guuud va söt :)

2008-01-19 @ 07:15:36
URL: http://stineb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0