Lill Gumman 6 månader :)


Var på BVC med Nea i tisdags för att väga och även mäta henne.
Och hon vägde 8070g och var 66cm lång :)
Hon har blivit stor min lilla sötnos, herregud det är 6 månader sen hon föddes, eller lite mer än 6 månader.

Tiden bara springer iväg tycker jag :)
Hon springer omkring i sin gåstol, och även "kryper" på sitt sätt, hon tar sig fram på sidan och även bakåt, åt alla håll tar sig ialla fall iväg så :)
Sen så äter hon gröt till lunch å sen vanlig mat till middag, och då välling till morgon och kväll så :)
Och det går jätte bra att göra så, och hon tycker verkligen om det.

Tänk att man verkligen kan älska en person så mycket?
Jag älskar verkligen min dotter mer än allt på denna jord, hon gör mej så lycklig så och jag blir så glad när man ser på henne och hon skrattar och säger pappa typ :)
Man kan drunkna i hennes underbar blå ögon, jag verkligen älskar att se hennes vackra ögon och hennes goa kinder :)


Min dotter är mitt allt :)

image193
                       min dotter nyfödd, den 27e juni på morgonen :)



image194
           Min vackra dotter med sina underbara blå ögon :) 6 månader här :)

Kommentarer
Postat av: mormor

min glad hjärta kram

2008-01-16 @ 19:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0