9 Månader


ja den 27e mars blev min lilla dotter 9 månader gammal :)
Stora tjejen, hon går efter allt, å står helt själv utan att hålla i sig, så duktig hon är :)
Snart ska ni se att hon går, tror inte att det är länge kvar alls tills hon går :)
Hon kommer säkert att gå innan hon är 1år, det hoppas jag på ialla fall.
Mammas lilla flicka, älskar henne så mycket så, hon är mitt liv.
Hon är så gooo såå..


ja, vad händer annars då, i torsdags så var vi på BVC på olycks och tandförsäkrings prat, det var välidgt intressant faktiskt att höra om det.
Linnea fick även en liten tandborste av tandhygenisten som var dä och prata, hon vart jätte glad för den, för hon satt och åt på den och lekte med den.
Sen då i samma veva så tänkte jag att vi skulle väga linnea och mäta henne, hon vägde 8630g och var 70cm lång :) hon har bara gått upp 100g på en månad, men det är ingen fara säger dom för att hon rör på sig så grymt mycket, hon är överallt nu för tiden och kryper överallt och går efter möber.
Så nästa gång vi ska dit är när hon är 10 månader eller efter det eftersom vi var nu så :) hi hi


Ne om man ska lägga sig å se film å kasnke somna för natten hihi
lill stumpan lär vakna kl 7 eller 8 imorr så :)


image229
                                          mammas lill stumpa :)



Linnea, mamma och pappa älskar dig jätte mycket, du är vårat liv.
Du är det bästa som har hänt oss.
27 juni 2007 dagen då världens finaste prinsessa föddes :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0