Längesen, och 50år fest :)


Ja, det var ju som ett tag sen jag bloggade, men jag har som inte haft lust alls att blogga.
Och sen har det varit väldigt mycket på sista tiden så.
Linnea min lilla dotter har varit sjuk, väldigt sjuk, hög feber och sån jobbigt hosta och snorig, hon har haft sån hosta nu ett bra tag så att hon hostar upp all mat, där ett tag fick hon knappt behålla nå alls.
Så det var lite jobbigt, men det var jag som smitta henne för jag vart sjuk först.
Men det har då hänt grejer här hemma, Vi har varit till BVC och mätt och vägt våran lilla skatt, hon väger nu 8510g och är 69,7cm lång.
Så våran lilla tjej börjar bli stor nu, och hon drar sig upp efter saker och ställer sig och går efter möbler, sen så har hon börjat med nå smakande ljud, att slicka sig om läpparna och smacka, och sen har hon även sagt mamma några gånger, men säger nej väldigt bra och nu har vi även hört att hon säger ja, och hej ibland, men jag tror inte hon förstår när hon ska göra det, men hon vet att man ska vinka och det när man säger hejdå och säger godnatt.
Sen så är hon så duktig bara i allt hon gör, hon har väl ätit dåligt nu när hon har varit sjuk, men nu har hon börjat äta mer igen, och det är roligt att se att hon blir bättre :)

image222
Mammas vackra Nea :)



Sen till en annan sak, så till helgen fyller både jag och min mor år, men min mamma fyller 50 :)
Gammeltanten där, haha
Så det blri fest på lördag och en massa släktingar som kommer dit, ska bli roligt, eller dom vanliga kommer ialla fall :)
Min kära moster catharina även min dotters gudmor :)
Är så glad att hon är min dotters gudmor, för min moster är mitt allt :)

Ajja, förresten till helgen så är det tänkt att jag ska göra tårtan och det, och även fixa i lokalen som vi ska ha, och det ska jag göra, men mamma ska inte bry sig alls och inte se nå.
Men det kommer att bli så bra så :)
Jag fyller ju år samma dag men mamma blir väl den alla kommer att komma ihåg först av alla, hahah jag kommer på andra plats men det gör inge.
Bara folk kommer ihåg mej så är jag glad :) hehe
Men som sagt min lilla mamma blir 50 och jag blir 24 :) herregud. haha


Ne om man skulle se lite tv och sen hoppa i säng, min kära karl for på en fest :) men ja kunde inte komma för jag e hemma med våran lilla sötis som sover så sött :)


image219
 Min lilla sötunge när vi hälsar på en kompis som har nyss flyttat :)


image220
Mammas gounge äter på en underlägg :)


image223
Lill Nea fick tag på sin blöja som ja skulle byta på henne :)
(oanvänd blöja så att säga )


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gu vilka fina bilder, vilken skärpa! Är de någon superkamera?

2008-03-01 @ 21:51:41
URL: http://mammakarlsson.blogg.se
Postat av: maria

super fina bilder på eran super snygga tjej!! du är säker på att det är en oanvänd blöja hon tuggar på? ;) måste ses snart tycker jag! kraam

2008-03-02 @ 09:34:30
URL: http://lillknodden07.blogg.se
Postat av: zazzy

en superfin tjej

2008-03-02 @ 13:01:28
Postat av: Skvallerblaskan

Hej. Gjorde du något pinsamt på krogen i helgen? Eller har dina kompisar skämt ut sig? Vi vill upplysa dig om Luleås nya skvallerblogg. Kika gärna in och lämna en kommentar eller maila oss om nytt fräscht skvaller som du känner till. Puss & Kram!

2008-03-03 @ 15:00:26
URL: http://skvallerblaskan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0