Sådär ja :)

Nu så, har inte bloggat på ett tag för jag har som inte haft lust alls och sen har vi varit sjuka i snart 2 månader känns det som, inte är det långt ifrån 2 månader, ja har hosta och svårt att andas, det är min astma som har slagit ut så jäkligt mycket nu när ja e sjuk så vi fick fara på jouren med mej .. hehe
Och linnea hon hostar och är snorig men ska väl bli bättre snart :) heheh

Men annars är det bara bra här, full rulle varje dag med linnea, hon kryper överallt, hon går efter möbler och allt, tar tag i väggen och sen går efter väggen och det, hon är så duktig så, och sen kunde man stoppa henne i matstolen och man kunde fixa med maten och det medans, men nu har hon upptäckt att man kan klättra upp fårn stolen så nu gör hon det hela tiden, så nu kan man inte ha henne där heller medans hahah..


Å linnea väger ju nu 8510g å är 69,7cm lång, men nu tror ja att hon har vuxit mer och sen väger hon mycket mer säkert nu så, hon äter så bra och sånt, sen så rör hon sig så mycket så hon står kanske stilla i viikten men hon går upp ialla fall..

ne nu ska vi nog vila en stund.. :)

image227
        Lill gumman äter på en ny blöja, hon snodde den från mej :)



Kommentarer
Postat av: Catti

Kul med en uppdatering ju! :) Söt bild på henne. :) Jobbigt att ni fått vara sjuka så länge bara.. :( Låter inge kul det där med astma.. Jag får ofta krupp när jag är sjuk så jag vet hur det är att åka in och ut på sjukhuset och få syrgas.. :S

2008-03-18 @ 14:14:18
URL: http://www.catti.se
Postat av: Sara(Pippirull på familjeliv)

Kikar in... =)

2008-03-18 @ 17:28:00
URL: http://www.kexet.blogg.se
Postat av: Erica

Vad roligt att det blev liv här! Jobbigt att ni har varit så sjuka, jo ni har ju tamefasiken varit sjuka avoch till ända sedan Tilde föddes. När jag blir sjuk slår det också ut i astma. Inte kul! Bra att ni mår bättre! Ni får ha en bra påsk!Några planer? Kramar på er

2008-03-18 @ 19:29:31
URL: http://humilis.blogg.se
Postat av: maria

men hallå, max var idag 69.2 cm och vägde drygt 8700g!!! haha. vilket etto han är!

2008-03-18 @ 20:03:48
URL: http://lillknodden07.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0