fredag 3 oktober



Jo fredag idag och jag har pluggat en massa medans lill gumman sov nästan 3 timmar :)
Undrar hon håller på att bli sjuk igen eller om det är tänder som kommer nu?? hon har fingrarna i munne hela tiden och dreglar lite mer och har lite feber toppar hela tiden så? och väldigt lös i magen, inte vattnigt men lööööst kan jag säga :)

Ja på tal om pluggande så har jag lite kvar, ska göra resten ikväll när linnea sover, har inte så mycket kvar så det ska väl inte ta så länge? men sen har jag ju svenskan jag måste göra men det går lättare det tycker jag än Historian :)

Haha ne nu måste jag byta bajs blöja på tal om det med.. lill gumman kommer med båda stövlarna på fötterna å rätt fot till och med :) duktig tjej.


puss

Kommentarer
Postat av: Aina

känner igen dig från familjeliv så det är därför jag visste vem du var:)



Men få se nu, visst är det carola som är din svärmor?? eller är det Åsa? jobbade nämligen med 2 som har barnbarn vars föräldrar är medlem på FL:)

2008-10-03 @ 16:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0