Ögonsten




Jag kan då verkligen säga att min dotter är min ögonsten.
Finns ingen vackrare eller finare än hon, hon är så grymt fin i sättet och hela hon.
Hon är så mysigt och go och bara kramas och har börjat ge en massa pussar nu. Och bara pratar en massa, hon fattar så mycket av det vi säger, och hon säger en massa saker till oss.
Alla saker fattar vi inte men vi lär oss. Hon är verkigen mitt allt, vet inte vad jag skulle göra utan henne.

Linnea gumman, Mamma och pappa älskar dig så himla mycket så.
Du är våran ögonsten och solstråle.



 Mamma och linnea ny badade och busar :)


Hmmm, mitt liv känns så grymt underbart just nu.
Väntar bara på att få veta om man kommer in på utbildningen så man får börja plugga och sen bli nå i sitt liv :)  Man måste ju styra upp sitt liv lite så man får nå bra jobb och lite pengar :)
Sen går ju lilla gumman på dagis 3 dagar i veckan och det går så bra så, hon är så duktig och verkligen busar och älskar att vara där.
Sen har jag ju min älskade karl, vad skulle jag göra utan han?? jag skulle inte vara nå utan han, han är verkligen mitt allt, han och linnea är mitt allt. Älskar han så mycket så,det finaste karln jag vet :)



Ne nu ska ja sluta sitta här och surra, måste gå och lägga mig :)

hade bra alla :)


Förresten, moster, du måste kommentera nån gång juh, vet att du läser, så det är bara att lägga in en kommentar så jag vet, och även roligt att få kommentar :)

Kommentarer
Postat av: Moster

Jamen du vet ju hur jag är........

2008-10-09 @ 07:41:32
Postat av: Sandra!

Hej!



Jag har några jättebra tips till dig! 5 sidor där man på ett enkelt sätt samlar poäng och får pengar eller presentkort helt gratis. Självklart får du fler poäng om du registrerar dig genom mina länkar.





Nummer 1. GRATIS KLÄDER



Här samlar du lätt ihop poäng som du sedan byter mot presentkort från H&M eller Gina Tricot. Det är verkligen en lönsam sida! Jag har redan fått ihop 650 kr i presentkort.



http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=803





Nummer 2: GRATISBIO



På denna sida kan man komma upp i höga summor fort. Man kan få presentkort på 300, 500 eller 700 kr, och man får poäng på en mångd olika sätt.Registrerar du dig via denna länken får du dessutom 25 extra poäng.



http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=21852





Nummer 3: GRATISGEN



Den här värvar man andra, men det är väldigt lätt att få ihop poäng. ( Man behöver endast 1 poäng+ 7 värvade för att få sin första pryl ) Denna sidan är en av mina favoriter för det går så fort att få sina saker. Själv har jag fått 25 lotter och sex and the cityboxen.



http://www.gratisgen.se/?ref=67998





Nummer 4:PENGARGRATIS



Denna sidan är mina andra favorit. Hur smidigt och lätt som helst att samla ihop poäng som man sedan byter mot riktiga pengar. Du får dina pengar insatta på ditt konto eller i ett brev på posten. Man kan väldigt snabbt komma upp i höga summor! Jag har redan fått ihop 400 kr!



http://pengargratis.se/?r=1332





Nummer 5: GRATISMAKEUP



Detta är på samma sätt som gratiskläder men istället får man presentkort på KICKS. Där får man även poäng för att logga in och svara på dagens fråga, vilket gör att det går ännu snabbare att komma upp i poäng :)



http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=1482





Lycka till!

2008-10-09 @ 14:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0