städat



Ja då har man städat här hemma för fullt.
Älskar när det luktar ny skurat och allt, men det är väl inte länge det är städat när man har en liten busig snart 1 och ett halvt åring här hemma som drar fram allt som bara går att dra fram och inte städar undan efter sig, ibland gör hon det men det är sällan :)
Skulle bara behöva stor städa kylen och frysen, torkar bara av lätt efter alla linneas fingeravtryck :) skulle behöva skura den ordentligt :) haha men det gör jag senare, nu ska jag ta en paus ett tag.

Satt och plugga svin länge igår, kom i säng vid 3 tiden kanske? å sen vakna linnea vid halv 7 men då kom hon bara till våran säng och åt välling sen gick david upp med henne och busade så jag fick sova vidare men inte så länge, kunde inte sova längre :) men det var skönt ändå.


nee om man skulle gå och busa med ungen en liten sväng innan man fortsätter, hon kräver uppmärskamhet just nu, står och pillar på mig och säger aj aj :)

hejdå

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Godmorgon! :)

2008-10-06 @ 10:02:50
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/
Postat av: Mimmi

svar: Vad härligt. Hoppas morgonen var bra också :)

2008-10-06 @ 16:52:44
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0