Måndag 20 april



Ja idag bjuder dagen på skola för mig, nu är lovet slut och nu är det bara tillbaka till skolan.. :)
Roligt på ett sätt men ändå inte, har varit så skönt att vara hemma med hela familjen och bara myst och busat hela dagarna och varit och hälsat på folk :)...
Idag är Linneas dagis stängt för att dom har en planerings dag idag så linnea har fått sova över hos farmor och farfar och får vara där idag medans jag är på skolan och sen ska jag dit och kramas med mitt lilla troll.. saknar henne så grymt mycket..

Och till en annan sak så är det inte länge kvar tills vi flyttar.. ska bli så skönt att flytta och skönt med större :)
Linneas nya rum kommer bli så fint även allt det andra med men hennes rum blir nog finast :)

Ajja jag tänkte väl nu ialla fall göra någon nytta innan jag ska cykla till skolan...

Hade bra alla..

vad gör ni andra idag dåå???

Kommentarer
Postat av: Linda F

Hej Jenny!

Hoppas allt är bra med dig! Vad är det för nåt du läser? nyfiken Kram

2009-04-20 @ 14:33:07
Postat av: Sandra

Hejsan. Jotack, det är bara fint med oss :) Hur är det själv? Ebba går på Årans förskola på Edefors för tillfället. Jag och Ebba bor på Bredviken nu hos mina föräldrar för tillfället.

2009-04-21 @ 20:26:06
URL: http://cinderellas.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ne vi flyttade från Hertsön i höstas så nu är det Bredviken som gäller. Helst hade jag velat flytta igår, men har inte världens bästa inkomst just nu. Ska flytta så fort jag får lite bättre inkomst. Det är ju inte sådär jättetrevligt att bo hemma med föräldrarna vill jag påstå hehe!

2009-04-22 @ 21:54:38
URL: http://cinderellas.blogg.se/
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om en tävling jag har i min blogg det du kan vinna är detta:



En skinnjacka och ett presentkort på 500 kr

Postat av: louise

vad kul att flytta! men jobbigt..

2009-04-23 @ 11:51:33
URL: http://louisemodin.blogg.se/
Postat av: Emma & Vera

hej hej här kommer lösenordet, håll det för dig själv är du snäll :)

2009-05-05 @ 13:45:43
URL: http://mindottervera.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0