universitetet...



Här kommer jag, ne jag vet inte om jag kommer in på Universitetet.
Men jag hoppas ju att jag kommer in, men man får inte hoppas för mycket, vad gör jag om jag inte kommer in? jo jag tänkte fortsätta plugga på komvux då faktiskt för att höja betyg och för att få betyg i vissa ämnen som jag inte har.
Plus att höja snittet lite så man får lite högre så man kan komma in på lite olika :)

Håll tummarna för mej.


ialla fall idag har det varit jätte fint väder ute, vi har varit ute stor del av dagen faktiskt. Linnea har busat på för fullt och skottat snö och busat, och haft lättare kläder på sig, så skönt :) slippa pälsa på henne en massa..
Hon älskar verkligen att vara ute och skotta med sin spade :)


     Goungen ute och leker i snön men sina vårkläder...



       goungen igen :)


Och nu ligger goungen och sover, helt slut efter dagens utelek :) så skönt att vara ute när solen börja komma fram.
Imorgon blir det ju dagis så vi ser ju vad det blir för väder då, om vi kanske kan ha vårkläderna då med, lite tunna utebyxor har hon så vet inte om det blir för kallt.. :)

ajja nu ska jag sluta svammla och gå och göra nån nytta nu ikväll.. kanske plugga lite :)

hade gött allt folk.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0