R.I.P Simon



Ja igår fick jag veta att min tremänning har kört ihjäl sig på motorcykel i norge :(
Jag har bara träffat han några gånger men dom gångerna eller om det är nån gång så har vi busat och haft roligt och skojjat och prata,  men nu var det ett tag sen jag träffa han.

Men vart ändå jävligt rörd och lite lessen för det är ändå min tremänning och han vart bara 29 år gammal :( hela livet framför sig hade han :(

Så R.I.P Simon :(
Tänker på mina andra tremänningar alltså hans syskon och även på moster eller rättare sagt mammas moster blir det :)
Tänker på dom väldigt mycket just nu, mammas moster har haft nog jobbigt :(


Sänder en kram till Hela familjen och sänder en ängel kram till simon :(

Kommentarer
Postat av: Wifie

Usch hemskt! :(



Ja, jag fattar inte varför det är sådär.. DFet är så synd! För dem flesta är dem allra bästa mammorna till sina barn! Oavsett om man ammar eller inte, har libero eller pampers eller om man börjar jobba tidigt..

2009-08-14 @ 09:59:44
URL: http://thewife.blogg.se/
Postat av: Cissi

Perfekt, jo, jag har hört jätte mkt bra om resesängen där, alla verkar gilla den =)



Kraam!

2009-08-24 @ 13:28:49
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Livan

Som jag skrev tidigare (men kanske får förtydliga) så är det inte kilona i "att jag kommer bli för tjock" som jag är rädd för och därför inte vill ha, utan det är kilona i "fan, jag orkar inte röra mig för att jag är för tung" som jag inte vill ha. Jag vill med andra ord må bra.



By the way så beklagar jag sorgen. Det tar alltid lite mer än vad man tror när människor dör, trots att man inte kände de väl. Så jag skickar lite kramar till dig :)

2009-08-24 @ 19:27:15
URL: http://liivligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0