joooo



Nu var det ett tag sen man skrev här!
Men har som inte alltid nå att skriva eller jag ids inte, har så mycket annat att göra.
Har ialla fall klippt mej och lyckats ramla idag ochs slagit ryggen eller svanskotan. ramlade på rumpan eller i slutet av rumpa då som sagt svanskotan.
Så just nu har jag så ont att jag inte vet vart jag ska ta vägen alls. Men lite lindrigare är det, david smorde in mej med tiger balsam för ett tag sen. :)

Ajja slut surrat om mej.
Till lill gumman då, hon har blivit så stor min lilla goo unge, pratar för fullt, visst allt förstår man inte men det är väldigt mycket ord som kommer, hon härmar oss så mycket så.   Och det går så bra på dagis för henne. hon älskar att vara på dagis, dom är ju ute varje dag så hon är ju ute och busar och leker i snön, hon älskar att busa i snön.
Sen då? jaaa hon har väl fått lite trotsålder nu, det smyger sig fram, här en dag ville hon inte borsta tänderna alls men på kvällen gick det.

jaaa lill gumman är min stora tjej nu.

Ne hörrni nu ska jag sova tror jag, är så trött så.


     Mammas söta prinsessa :)

Kommentarer
Postat av: sanna

ååh, vad bra, tack för tipset! :) det finns verkligen en hel djungel med krämer och det är verkligen svinsvårt att veta och välja bland dom :)

2009-02-27 @ 21:05:38
URL: http://sannasannasanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0