Vardag :)


    Linneas i sin nya leksak eller som hon ska i sina leksaker i....


Köpte den på dollarstore för bara 30kr för nån vecka sen, tänkte jag skulle ha lite leksaker där i.
Hon har en tendens att stoppa leksaker överallt, och lämna dom där, men hon kan plocka undan men ibland vill hon inte, så jag köpte den för att den såg så söt ut. 
Och hon tyckte om den jätte mycket, lekte med den hela kvällen jag köpte den. :)



     

Man blir slut av att busa med nya saker :)
Ser ut på bilden som att hon har jätte stora ben men jag fick bara in en knasig bild tror jag :) hehe 


Ne nu ska jag göra mej iordning så jag snart kan fara in och äta lunch med malin, längtar efter deras goda soppa :) *mmmm*    Och sen ska jag till skolan och ha historia och sen hämta lill stumpan kl 4 :)

hade gött alla!

   

Kommentarer
Postat av: malin

åå jag köpte oxå en såndär på dollar typ förra veckan, men jag köpte en grön groda, Ovanligt va?? hehe

2009-02-19 @ 18:12:07
URL: http://zazzy84.blogg.se/
Postat av: mela

dom är så mysiga dom här små :)

2009-02-19 @ 22:14:39
URL: http://melano.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0