2009 då



Jaaaa nyårsafton då, det var det var då en lugn och fin nyårsafton.
Middag med kära vänner och en massa gosaker, kex och ostar, och även en massa fika plus chips.
Men det var då grymt trevligt, coh vi smällde en massa raketer och linnea tyckte det var roligt, stod mest och kollade på när hennes far smällde och henric.
Och hon har då busat en massa och knappt sovit nå alls, bara en liten stund.
Men ätit har hon då gjort som ett matvrak. hehe

Ne nu kommer en massa bilder


        Lill prinsessan innan vi skulle fara ...



             Jag och min älskade karl :)



       Våra kära vänner som vi åt gomiddag hos (sara o henric)


Var så grymt go middag dom hade gjort, men förrätt oxå, skagenröra på toast som dom stekte lite i stekpanna, sen nå kött med pressat potatis till med svin god sås till :) sen till efterrätt var det chokladmousse med neverstopp i .
Fatta att det var grymt gott.



    Lill gumman busar med deras katt, hon älskar katterna.



jaa det var vårat nyår!
Men det var det bästa nyåret förre året :P haha

Nu är det 2009, och det kommer att bli ett bra år det med, det känner jag på mig!
Fröhoppningsvis så kommer det säkert hända roliga saker men säkert tråkiga med, men jag hoppas på en sak som ska hända och det kanske händer nu 2009 :) hehe

Ialla fall idag första dagen på 2009 så har vi bara myst en massa och busat!
Bara tagit det allmänt lugnt eftersom man är lite trött, det vart ju lite sent igår så!
Gumman har då varit så go och mysig så idag. hehe


   Gumman kvällsklar, bad och mys framför tv:N :)


Nee gott folk, nu ska jag sova eller göra nå annat ialla fall.

Hoppas ni andra har haft det bra på nyår och öven en bra dag på det första året?=)

Kramar från oss


Kommentarer
Postat av: Malin

vad äre du hoppas ska hända 2009? making babies???

wihiiioooo vill oxå jue=)

2009-01-02 @ 10:03:54
URL: http://www.zazzy84.logg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0