JAAA FAN VAD GLAD





Jaaaaa det är jag just nu!!!!
Fy fan vad glad!   Jag berätta ju att dom andra tog lägenheten att dom hade fått avtalsbeställning och allt men grannen jag prata om, träffa henne idag och hon sa att det ä ju lyhört här i lägenheterna men det vet jag ju om, men dom som var och kolla på lägenheten igår som var 1a på lägenheten tyckte inte om  att det var lyhört!

Så david kollade mailen nu innan vi ska fara till mamma och pappa så då har han fått ett mail från lulebo!

VI FICK LÄGENHETEN!!!!!!

Dom hade tydligen ändrat sig då! dom ville inte ha  den!!!


FY fan vad jag är glad! en 4a på botten och skit fin.
Sen har vi ju fått garage, så david är ju nöjd!!


Så den 5 juni flyttar vi!
Jag vet, långt datum. men dom flyttar till porsön så, då flyttar studenterna  i juni


ne nu ska vi fara till mina föräldrar :)

Vi höres!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ni bor nu..? och flyttar till..?

2009-01-30 @ 19:00:43
Postat av: Erika

Men ååååh så härligt!!! Vad kuul!!!:)

2009-02-06 @ 22:32:54
URL: http://helvetia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0