Jag är värdelös



Ja, jag kan säga att jag är värdelös :)
Jag kan verkligen inte bestäma mig om jag ska ha lösenord eller inte, men nu ska jag inte ha det??
Jag vet, jag kan inte bestäma mej, fick höra det av en bekant, att jag inte kan bestäma mig om jag ska ha lösen eller inte.

Men jag har svårt att bestäma mig, jag vill ha lösen för att skriva för mig själv och sånt, eller bara för dom närmaste, men sen när jag ser statistiken så har jag bara 8 som  läser? jag har inte ens gett ut mitt lösen till 8 pers!
Så jag vette fåglarn hur det kan komma sig att det är 8 som läser? om jag bara gett till 3 kanske.
Och sen när jag hade öppen så var det många mer som läste, var kanske 80 per dag ibland mer, så det är roligt.
Så då känner jag att jag vill ändå ha den öppen för att folk ska få läsa ändå om dom vill läsa om lilla mej :)

Så nu har jag öppen mn blogg ett tag till, eller ett bra tag kvar :)

men jag har en bilddagbok, där heter jag Linneasmamma, där lägger jag ut bilder nästan varje dag på min dotter och även på mig och vad vi gör nästan varje dag. Men jag har lösen till den sidan, så dom jag känner och vet får lösen om ni vill ha det!???



Värdelös lilla jag, hahaha      

Kommentarer
Postat av: mamma

du är inte värde lös det ska du bara veta... du är värld jätte mycke kram

2009-01-04 @ 20:27:35
Postat av: Nnika

Hittade in via mammakarlsson.. Det finns ställen där man kan välja att ha bara vissa inlägg med lösenordsskydd, fast det kanske du redan visste.. :-) Tänkte bara att det kunde vara ett alternativ till lösenord eller inte.. :-)

Ha en fin dag!

2009-01-07 @ 15:51:13
URL: http://www.nnika.se/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0