kunde inte sova

Ne kunde verkligen inte sova, eller jag kände inte mig trött!
Skrev ju i förra inlägget att jag skulle lägga mig och sova, men inte gjorde jag det inte.
Suttit vid datorn och även sett på tv medans, kan inte sova.
Huvva har verkligen vänt på dygnet eller vänt och vänt, men jag kan inte somna före 11 tiden, jag gör så mycket annat, visst många dagar blir det att bara sitta vid datorn på kvällarna, men det är mycket annat jag måste göra, tvätta, vika in tvätt, städa upp här hemma, göra mackor till david när han jobbar för då lägger han sig så tidigt.
Annars när han är hemma så hälps vi åt att städa och dona och sånt.


Men jag tycker om att göra allt sånt, visst ibland klagar jag väl, men då är jag bara trött och kanske lite less ibland så.
Vem gör inte det?
Alla klagar nog mer eller mindre.

Nåjo, jag älskar mitt liv som det är, är så glad att jag har david och min lilla prinsessa Linnea :)
Älskar även mina två familjer :) Även mina vänner älskar jag. Dom få vänner jag har kvar :P haha
Tänk att man kunde tappa så många vänner bara för att man har fått barn? Bara för att man har blivit så annorlunda?  Är ju i en helt annan del i Livet än vad mina "vänner" är.
Men dom få jag har kvar är jag så glad över och dom är dom bästa! :)

Dom vänner jag har kvar nu och även som jag har lärt känna, dom flesta har barn, visst det finns dom som inte har barn, men det är som att dom har barn ändå, har så mycket barn saker och kläder fast inga barn :) haha
Det tycker jag är roligt :) Men tycker om dom så grymt mycket ändå ....

Neee nu ska jag sluta surra här.

Kan ialla fall säga att jag älskar mitt liv!
Är nöjd med allt som är i mitt liv just nu, mina vänner,familj, ja allt!
Min släkt även dom med dååå... haha


Ne hörru moster catharina, nu måste du kommentera :)


Hade bra alla nyfikna :P



 Lill trollet busar i sin säng :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, ja vad du tjatar. Det är kul att se bilder på Linnea. Hon växer och blir stor. Det blir kul att träffas!



Kram från mig.



2009-01-26 @ 20:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0