kväll



Svin bra låt :)
Älskar den hära låten, lyssnar alltid på den i bilen när vi far nånstans :)

Ja ialla fall, till rubriken, så är det som sagt kväll, sent är det, skulle behöva ligga i sängen, men som vanligt kan jag inte sova, känner mig pigg.
Ja men det blir nog att sova snart om jag inte missminner mej, måste ju sova lite, och karln vill nog sova för han är trött.

Så snart sänge, men först kolla lite på internet :) heheh
se om man  hittar nå gardiner till hemmet...

aja till en annan sak, så nu har jag fått lösen till din blogg Ida, så jag tackar så mycket, du har väldigt söta söner :)



Ajja nu blir det nog sängen ialla fall, vi ska ju städa här hemma imorrn, ta bort julen helt nu.

ajja säger bara det, sköööönt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0