kväll



Ja skönt med kväll men ändå inte.
För jag får sitta här helt ensam, medans david och linnea ligger och sover, linnea har då haft en jobbig natt inatt, vaknat några gånger, sen vakna hon vid halv 6 men då fick hon komma till oss och vi sov till halv 10 imorse, david for ju och jobba vid 3 på natten så.
Sen var det bara upp och äta välling eller se barnpogram och äta välling, sen göra sig klar för att fara till linneas farmor och hälsa på och äta plättar. Gott


    Lill gumman står och ser på tv, barnpogram, sen satte hon sig ner..


Vi vart då hos linneas farmor hela dagen till ikväll, då sprang jag snabbt in på affären och handla lite mjölk och frukt, vart så sugen på frukt så det är inte klokt.


    En flaska med vatten och honungsmelon :)


Det var min gotta ikväll det, inge slisk här inte!
Vi har sagt att vi ska sluta med det, har alltid så ont i magen och svullen om magen, men nu är det bättre, så skönt så.

Ja ialla fall så ser jag på en film och äter lite melon och dricker vatten, så jäkla gott faktiskt.

Och jag har nog bestämt mig, ska nog börja plugga till förskollelärare, men måste plugga upp lite betyg eller ialla fall bara svenskan först, men det har ja ju läst, men inte klart så det går ju fort.
Men jag vet inte när och hur och var? men det ska ja ringa om imorrn så, sen får vi se vad som händer... :)


ajja nu ska jag se färdigt filmen och sen lägga mej och sova..
hade gött

Kommentarer
Postat av: ♣ SUSSI'S FOTO & DESIGNBLOGG ♣

Nej jag har inte hittat den och jag har gått ignom alla kläder. Så den är helt enkelt borta....



Tänkte bara säga att man kan se vem som kommenterar i ens blogg visa ip:nummer... "vi som var där"... se när var du på sofies nyårsfest om jag får fråga? ROligt att du kan ha åsikter om saker du inte har någon aning om lilla jenny. -skrattar mig blå-



Du behöver verkligen inte skriva til mig igen...

2009-01-09 @ 14:52:02
URL: http://sofuckt.blogg.se/
Postat av: ♣ SUSSI'S FOTO & DESIGNBLOGG ♣

För att man kan se IP:NUMMRET! -skrattar-

Och har ni en åsikt kan ni ta den ansikte mot ansikte om inte över internet. Och dessutom kan ni kankse stå för det ni skriver och inte ljuga att ni är någon som ni inte är... men ni kanske också växer upp inom det området någon gång..



Jag har redan kollat efter din tröja och den finns inte hos mig... så äre..

2009-01-09 @ 15:12:19
URL: http://sofuckt.blogg.se/
Postat av: ♣ SUSSI'S FOTO & DESIGNBLOGG ♣

BTW, tråkigt att ni inte kan svara i telefonen när man ringer och vi snacka om saken....

2009-01-09 @ 15:12:53
URL: http://sofuckt.blogg.se/
Postat av: tess

tack! :)



ja det kan jag göra. du kan ju maila lite olika bilder på henne :) är typ aldrig inne på msn, så skicka dom på mailen istället :)

anderssontherese@hotmail.com

2009-01-10 @ 00:58:04
URL: http://tessibus.blogg.se/
Postat av: sanna

haha, ja, man blir ju knäpp av alla mammahormoner ;) ska ni skaffa syskon till linnea? vet inte hur vi ska göra faktiskt, om det blir ett barn till i framtiden tänkte vi vänta minst 4 år (säger jag nu iaf.) :) jag mår faktiskt ganska bra, lite halsbränna, trötthet, svullna ben. men jag har det nog väldigt lätt ändå skulle jag tro :) själv då? kul att börja plugga! :)

2009-01-10 @ 08:57:26
URL: http://sannasannasanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0