Lördag!



Jaa idag har vi varit hos mina föräldrar hela dagen typ, det började med att vi skulle dit och åka lite bobb med linnea och även lite pulka, men vi blev kvar där ett bra tag till...
Linnea åt lite lättare kvälls fika med lite fil och banan, eftersom det vart så sent med lunch och hon åt så bra så.
Ne men det var trevligt att vara där och surra hela dagen så.

Jooodååå, nu känner jag att det blir bara en massa svammel :) hehe

Kan då säga en sak, att allt är skrattretande :) jag säger bara det! just nu känner jag att det är skrattretande!
Det är så mycket skitsnack överallt så, från alla håll och kanter!
Ne huvva orka hålla på med sånt, fy.

Har annat att tänka på och även att göra! haha



Neee slut pratat om det,
Lägger upp en bild på min skönhet :)


        Min gounge, finns ingen bättre än henne :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0