rörd plus till malin



Ja det vart jag idag!
En väldigt nära kompis till mej, snarare bästa vän, har fått magsjuka, eller hennes son har fått det men hon kände sig risig och nu har hon börjat spy.
Och jag vet hur sugen hon var på cola och allt, men kunde inte ta sig ut eftersom hon är ensamstående och kan inte lämna sin son och inte ta med han ut om han spyr.

Så vi var och handla  idag så då köpte vi en cola till henne, hon visste inge, men jag gjorde det ialla fall.
Och hon vart så glad så! Hon hade ju tagit sig ut för hennes son var bättre så dom gick snabbt och handla lite men hon vart ändå så glad.
Hon skrev så fint i sin blogg :)
www.Zazzy84.blogg.se

Jag kan bara säga så här , hon är oxå en underbart gullig och snäll vän.
En av dom få undebara vänner jag har, men jag är lika glad och lycklig för det!
Hon är en av dom få vänner som alltid finns här och ställer upp ch prata om det är nå jag är lessen över eller bara irriterad, hon förstår mej så mycket så! Hon och jag tänkte så mycket samma hela tiden, det är som vi delar hjärna!
Hon är en underbar vän!  Och hennes son är en underbart go pojke och även bästa vän till min dotter, dom har vucit upp med varandra hittills :)

Säger bara så här malin!
Du är en underbart snäll och go vän!
Såna som du växer inte på träd, finns alltid där när man behöver dig!

Vi älskar er! :)

Kommentarer
Postat av: Malin & Liam

Gulledig=) ja du har så rätt med att vi fan delar hjärna ibland, lite kul faktiskt. tack jenny.

2009-01-17 @ 09:04:19
URL: http://zazzy84.blogg.se/
Postat av: malin

tack jenny, gulledig!! skrev nyss i din blogg men det försvann??? ja jag kan ju hålla med om att vi delar hjärna ibland, riktigt spooky kan det vara haha

2009-01-17 @ 10:28:17
URL: http://zazzy84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0