Snart såååå



Snart får jag hämta min gumma!
Hon är till 3 idag :) från 9 imorse, eftersom jag egentligen skulle haft lektion idag men jag bytte kurs så.
Hoppas bara den andra kursen inte krockar med andra kurser, säkert med min tur :P

Ja så hon fick vara till 3 idag så jag skulle få plugga och göra lite annat som jag var tvungen att göra, jag har gjort nästan allt, förutom pluggat, eller ja, jag har läst nån sida, men inte är det mycket :P haha

Imorrn ska hon vara mellan 8 och 16 tiden, för imorrn har jag skola och jag ska sitta på skolan och plugga och de.
Sen torsdag mellan 9 och 16 för då har jag skola, men på fredag är hon ledig med mig och david :) så sköönt.

Till helgen så far hon till stugan kanske? för vi ska göra lite annat vi, ska till PITEÅ haha med två andra kompisar, vi ska ha egentid om man säger så, men vi får se hur davids föräldrar mår eller hans mamma, hon har blivit förkyld :(
Nåjo det blir säkert bra ialla fall... om inte annat får hon väl följa med, inte så svårt.....


Ne nu ska jag göra mig iordning så jag får hämta hem lill trollet!

(Ja just det, kanske ser lite ljust ut för oss?? Vet inge ännu, men vi får se?
Får se på fredag förhoppningsvist :) men som jag tror så blir det inte )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0