Sovmorgon? Nej



Neee ingen sovmorgon här inte.
Linnea har stigit upp 9 eller halv 10 tiden nu nästan hela lovet, kanske 8 nån dag med men det är ingen fara alls.
Men hon la sig sent igår vid 9 ialla fall , trött som bara den, men kl 6.55 hörde jag henne, hon grina för fullt och var så lessen så, så jag provad att lägga henne igen och hon var tyst ett bra tag så ja trodde hon somna om men inte det, så 7,15 fick hon komma till oss, så vi låg i sängen våran och myste  och hon började surra men hon somnade om vid 8 tiden och sov till kvart i 9 :)

Så man kanske kan säga lite sovmorgon? men med lite avbrott hela tiden hehe
Men det gör inge, min lill prinsessa är så go annars så, att hon vaknar tidigt nån gång gör inge alls... hon är så lugn och go och göra inga hyss. Okej nån gång kommer nått litet hyss.


hehe ne nu ska jag göra lite nytta här, städa lite och sånt hi hi

Sen blir det lunch och sen kanske ut och leka..

hade gött alla..

Kommentarer
Postat av: sanna

ja, precis, det här med plugg är ju bra, bara man är inställd på vad man vill är det ju riktigt kul också :) hihi, vad sött, måste vara riktigt kul när dom kan börja prata. man tänker bara på babyperioden nu, eller tiden före förlossningen, så varenda litet steg efter det blir ju som ett äventyr. är det inte svårt att vara förälder då? eller vet man vad som är bra för ens barn bara sådär?

2009-01-11 @ 11:40:53
URL: http://sannasannasanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0