till henke + smarta jag :)



Ja, du henke det börjar bli människa av mig med :) hahah
Ne men jag känner mej rätt nöjd över att jag har lärt mig att dricka kaffe, men jag känner att jag behöver det med all plugg plus hemmet och en unge att ta hand om och även en fritid att göra nå :)

Så jag tackar så mycket att jag äntligen har blivit människa  enligt henke :P hahah


Ja till nå helt annat, eller annat och annat, jag har just druckit en kopp med kaffe!
Smart eller vad??? kvar över 9 på kvällen och jag dricker kaffe? inte smart för fem öre :P haha


Ne nu ska jag lägga mej i ett bad tror jag rent av!
Undra när man somnar ikväll då?



Kommentarer
Postat av: tess

jo det är väl sådär. har inte sovit ordentligt på hur många nätter som helst och det börjar kännas. är så less på att ha ont. blä :(

2009-01-28 @ 23:11:06
URL: http://tessibus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0