Goungar :)



Min älskade prinsessa och hennes "pojkvän". Världens goaste ungar dom här två!



      Linnea och Liam :)

Dom här två har följts åt sen dom föddes :)
Linnea är ju 3 månader äldre än liam men sen när liam föddes så har linnea busat och plågat honom från första stund! Men nu är liam äldre och han ger igen ganska bra :) haha
Dom är så söta båda två, och dom kommer följas åt hela livet hoppas jag.

Så fina barn vi har jag och malin, som är för övrigt liams mamma om ni inte visste :)
Och jag älskar dom båda två så mycket så :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja, tiden går verklien fort. kändes ju som igår när liam och linea föddes.. herre gud!

2009-07-06 @ 12:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0