Gummans 2års dag...


Lill gummans födelsedag :)


     Linnea och pappa öppnar presenter.. :)


    ännu mera presenter att öppna :)


 Min älskade vän elin och hennes dotter tilde kom på kalaset :)



       Nea leker med alla sina nya presenter :)

Nea tackar så hemskt mycket för alla presenter, hon var så glad över alla presenter å har lekt så mycket så med alla saker.
Och jag skulle gärna lägga upp mera bilder men jag vet inte om jag får lägga upp på alla andra! dom kanske inte vill synas på internet så jag vågar inte göra det, måste höra med dom före jag gör något sådant :)
Elin och hennes dotter la jag upp, kasnke jag inte får men jag tror mej veta att jag får det för elin :P heheh

Men det var då mycket med folk på hennes kalas å hon var så glad, fast det blev lite mycket där ett tag och hon grinade för att hon inte fick min uppmärksamhet nog mycket :) men resten av kvällen lekte hon och satt i mitt knä :)

Men det var en lyckat dag och hon fick mycket fint så vi tackar så mycket :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0