Piteå :)



igår fick vi för oss att fara till pite, rättare sagt till fårön :)
Min moster och hennes karl och mina kusiner har hyrt en stuga där över helgen och mina föräldrar var där med, så vi for dit för att hälsa på och för att linnea ska få träffa dom när vi ska dit på tisdag så hon vet vilka vi ska till, för sist hon träffa moster tattarina som hon säger så var det för 1år sedan :)
Så man kan ju glömma bort eller inte komma ihåg alla här i livet.

Men det gick jätte bra och hon var inte alls blyg för dom som hon brukar vara med alla andra, hon gick med moster tattarina och kollade när grabbarna badade och hon själv fick bada. Sen så busade hon med dom och åt en massa godis med dom och gick å höll hand med moster och var i hennes famn jätte mycket  så det är bra.
Då vet hon på tisdag vilka vi ska till :) och hon längtar redan, hon tjatar om sebbe och kasper och moster tattarina :P

Tog en massa fina bilder men jag lägger inte upp bilder på mina kusiner och min moster och hennes karl för dom vill inte att jag ska göra det på grund av olika saker :)
Men jag kan lägga upp lite andra bilder på oss och på Nea när vi var där...


    Jag i bilen på väg dit :)


   Linnea sitter och leker och har roligt :)



   Linnea slängde av sig skorna, vart less på dom...


Tröjan linnea har på sig på andra kortet fick hon av sin mormor, en tuff tröja från pite dragway :)
Så nu är hon tuffaste bruden på hertsön :) Den var lite trång men det funkar, hoppas den inte krymper så mycket i tvätten :)
Men annars får jag töja ut den lite om inte annat, ska väl gå det :) hihi


Nee nu ska vi göra oss klara för att fara iväg till mamma och pappa och hämta lite saker sen till min kompis linda och hälsa på,var ett tag sen, men hon har just kommit hem från umeå och blir hemma i en månda nu hoppas jag :)


återkommer senare ikväll.. pöss å hej







Kommentarer
Postat av: Cissi

Kul att ni var i Piteå =)

2009-07-12 @ 12:28:36
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0