Söndag...



Ja nu har vi varit hemma i en vecka :)
varit i umeå några dagar sen for vi till stugan och var där med hela familjen Blom :)
Skönt och vara hemma.

Veckan har bjudit på en massa bus här hemma och sen med spelkväll hos min käre kompis malin :) vart sent där, kom hem jag å linnea kl 1 på natten och sen igår lördag såvar vi hos en kompis till malin men känner henne lite jag med eftersom vi gått på samma skola :) så vi gick därifrån vid 9 hem men ungarna var så busiga så vi släppte dom på kyrkogården så dom fick busa å springa men dom  sprang till vattenspridaren som var på och dom var blöta kan ja lova :) haha
Sen vart det hem och varm dusch å sen pyjamas och välling, sen sova :)

ajja den här veckan bli nog lite lugnare tror ja, :) nästa helg är det luleåkalaste men vet inte hur det blir alls dååå... just nu känner jag mej inte sugen alls!... haha

ne nu sk aja lägga mej  på soffan och gosa med min lilla tjej..

Kommentarer
Postat av: Wifie

Jag har sytt en snuttefilt åt honom. Den har han nu med sig när han sover, i sängen och i vagnen. :) Så det var en superbra grej! :) Men mina tuttar måste han ändå ha först... :D hahah!

2009-07-28 @ 15:08:51
URL: http://thewife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0